Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

dejffik

16. 12. 2008 23:43
Podobný článek

s kolegou zdá se mi... ;-);-D;-D

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

15. 12. 2008 18:50
od příštího roku se bude

dávat jen Zlatý Normalizační Kolík...

0 0
možnosti
B

bull.terrier.oracle@seznam.cz

14. 12. 2008 21:21
Opakuji stále dokola,

o popularitě svědčí počet prodaných desek. Jak může vyhrát někdo, kdo není v prodejnosti ani mezi deseti? A samozřejmě naopak.

0 0
možnosti
JK

quesh

14. 12. 2008 21:42
Re: Opakuji stále dokola,

O popularitě svědčí především návštěvnost koncertů a vystoupení, ty desky jsou tam také, ale v menší míře, než vy si myslíte, už proto, že interpreti zpravidla nevydávají desky každý rok, dále pak o popularitě svědčí umístění v nejrůznějších anketách, třeba ve Slavíkovi.

Spoléhat se jenom na prodejsnot je dost krátkozraké a neobjektivní.

0 0
možnosti
R

Raverr

14. 12. 2008 20:31
humus

včera jsem neměl co dělat a poprvé v životě jsem tento pořad sledoval. Podle mě svědčí výsledky pouze o jediném. O nekonečně zaostalém vkusu českého publika. Všichni nominovaní i ocenění jsou pravěkem hudby. Nechápu proč zrovna v české republice je tak slepé k novým trendům. Pro mě absolutní humus. Vyjadřuji zde pouze svůj názor, nechci se s nikým hádat, klidně si ty :-© poslouchejte;-D

0 0
možnosti
JK

quesh

14. 12. 2008 21:38
Re: humus

Já se také nechci hádat. Ale nové trendy nutně nemusí být lepší než ty staré. ;-)

0 0
možnosti
ZK

SID09

14. 12. 2008 18:49
ano

Na přenos jsem se samozřejmě nedíval, ale výsledky jsou prakticky stejné už několik let. Mají takové ankety vůbec nějaký smysl ? Pro mě je to úplně zbytečné, stejně jako anketa o nejlepšího sportovce, herce, modelku, či podnikatele...... Prostě mnoho povyku pro nic.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1441x

Seznam rubrik