Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mohu zopakovat, co jsem napsal jinde. Problémy Petry nemají podle mne s tenisem moc společného. Tenisu nerozumím. Dívám se na něj, protože se mi ty holky líbí a pohled na dívčí půvaby je vždy příjemný. Čemu ale rozumím o poznání více nežli tenisu, je psychologie a tak zopakuju, že Petra jednak prochází krizi vyhoření, což jasně deklarovala v rozhovoru po prohře s Jankovič, kdy řekla, že musí najít motivaci. Dalším bodem je, že Petra je normální holka a je dost možné, že ten kolotoč kolem ní je pro ní větší zátěž než je schopna unést. Podíval jsem se do minulosti a zjistil jsem, že když byla na špici, tak po krátké době spadla a její výkony klesaly. Jakmile nad ní lámali hůl, šly výkony nahoru.

V neposlední řadě je tu ta možnost, že Petra začíná pociťovat více svou ženskou část, o čem svědčí její nečekané vyjádření na téma menstruace během turnajů. Prostě si uvědomuje, že jí něco v životě míjí a asi neví jak se s tím srovnat.

Myslím si, že tady je třeba hledat příčiny a řešení. To musí ale udělat ona sama. Výměna trenéra v jejím případě, kdy s Kotyzou mají více přátelský vztah než vztah trenéra a hráče, to by bylo ku škodě a Petra by asi změnu snášela nedobře.

1 0
možnosti

Krize vyhoření podle mě vypadá jinak. Blížila se k tomu před tou vynucenou pauzou a po ní sama říkala, že znovu našla chuť k tenisu. Ten pozápasový rozhovor, na který odkazujete, je zkrátka pozápasový rozhovor těsně po prohře, víc bych v tom nehledal. O tenisu říká, že ho miluje. Ostatně - kvůli penězům ho dávno dělat nemusí.

Co se týče té menstruace, to nebylo žádné nečekané vyjádření, ale odpověď na poměrně pitomý dotaz bulvárního novináře, sama od sebe s tím nepřišla.

Ale díky za příspěvek do diskuze.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS