Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vím že jste Petřin fanoušek, na rozdíl ode mně značně nekritický. Vím taky, že jste svá slova myslel vážně, ale za poznámku o možné smrti byste zasloužil kopnout tam, kde záda ztrácejí název publikovatelný na blogu v diskusi. Je pro to takové krásné slovo... Rouhání... Buďme rádi, že to dopadlo tak jak to dopadlo. Osobně, ač jsem Petřiným velkým příznivcem, je mi teď jedno jestli a kdy se na kurty vrátí. Myslím na to a přeju si, aby se co nejdříve uzdravila a aby tato příhoda nezanechala žádné psychické následky. A taky mám přání, aby ten prevít byl co nejdříve lapen a byly mu přeraženy všechny kosti. A to si přeju doopravdy, bez nadsázky.

5 0
možnosti

Vidím to taky tak. Petře přeji vše dobré, a jak píšete, aby ji ten otřesný zážitek co nejméně poznamenal. A tomu hajzlíkovi tak, jak jste napsal.

0 0
možnosti
JK

J57i81ř96í 10K15v47ě59š

22. 12. 2016 0:44

Kdybyste pochopil, jak jsem to myslel, věděl byste, že o rouhání v žádném případě jít nemůže.

0 3
možnosti
Foto

Já jsem to pochopil a proto jsem napsal že se jedná o rouhání.

0 0
možnosti
JK

J33i67ř64í 93K36v38ě72š

22. 12. 2016 0:56

Vy jste to nepochopil, proto jste napsa že jde o rouhání. Navíc patrně ani netušíte, co rouhání je.

0 2
možnosti
Foto

Pane Kvěši, už v diskusích o tenisu jsem si všiml, že mnohému nerozumíte a o to více se snažíte o tom mluvit. Zkusím vám to trochu objasnit, i když moc naději na úspěch si nedávám. Možná nevíte, že ten útok nebyl jen takovým nějakým přepadeníčkem, jakých je v Česku mraky. Možná jste nezaregistroval, že onen útočník nemířil Petře na ruce, že ji jen tak nestrašil. On jí šel po krku. To že se Petra ubránila, to byla dílem náhoda, dílem veliké štěstí že nezpanikařila a dílem její obrovská odvaha a chladná rozvaha. Pokud napíšete větu :

"Třeba - a teď se omlouvám, bude to mít trochu duchovně-filozofický nádech - měla při tom přepadení umřít, ale díky tomu, že je taková, jaká je, dostala od nějaké vyšší moci ještě jednu šanci.."

Tak tím zlehčujete celou hrůznost oné události a to, že Petra přežila. Protože vy vlastně píšete, že se nakonec nic nestalo, protože díky tomu jaká Petra je dostala a bude možná dostávat další a další šance.

Víte pane Kvěši, šance, přesněji řečeno další šance, se dávají těm, kdo něco podělali nebo pokazili.

Takže vaším komentářem, prakticky znevažujete vše co Petra dělala a čím je. A navíc tomu dáváte jakýsi nádech Boží nebo nadpřirozené akce, která Petru ochránila a to je rouhání, i když budete hopsat jako jojo a hájit se nepochopením.

3 0
možnosti
JK

J38i11ř93í 43K85v92ě98š

22. 12. 2016 2:34

V první řadě co se dělo uvnitř je jenom spekulace, notabene spekulace zahraničních médií, která je třeba brát s určitou rezervou, neboť už z principu je jejich přístup k relevantním informacím bude omezen - zde dodávám, že ta česká žádné bližší info nepřinesla, případně se jenom odkazují na ta zahraniční. Jinými slovy za fakt vydáváte něco, co se v současnosti za nezpochybnitelný fakt vydávat nelze.

Za druhé, ve větě, kterou jsem napsal, žádné znevažování situace ani náhodou není a kdo rozumí psanému textu ho tam ani vidět nemůže. Ta věta totiž vyznívá přesně opačně. Tvrzení, že tím znevažuji Petru, co dokázala a kým je, pak jednoznačně dokazuje, že jste nepochopil vůbec nic.

Pokud tvrdíte, že se další šance dávají jenom těm, co něco podělali, tak neznáte význam té fráze.

Pokud tvrdíte, že boží/nadpřirozená akce je rouhání, pak nevíte, co je rouhání.

Hopsáte tady vy, ne já.

1 1
možnosti
Foto

Jste trapný, pane Kvěši, a svou trapnost dáváte na odiv. Je mi vás líto a nebudu vás zesměšňovat ještě více.

1 0
možnosti
JK

J31i52ř34í 43K14v46ě29š

22. 12. 2016 9:49

Trapný jste vy, když nejste schopen uznat chybh. Navíc taky dost arogantní, zdá se.

0 3
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1441x

Seznam rubrik