Diskuse

O konspiračních teoriích a neexistujícím lupiči

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uvedene teorie jsem neslysel a jsou nesmyslne . Slysel jsem ale o jine ktera svou logiku ma. Rika ze zadny utok se nekonal a nebylo ani zadne zraneni. Proc lide veri temto teoriim? Zkuste si vzpomenout jak to zacalo. Jsem Petrin velky fanda a na rozdil od autora clanku umim pojmenovat i jeji nedostatky. Sokovala mne informace o napadeni a s radosti jsem cetl ze dum byl prospikovan kamerami. Jenze po dalsich dnech ticha se najednou objevila zprava ze kamery nahodou nefungovaly. To spolu s mlcenim hrdinu od policie podobne reci jen zivi. Neverim tomu. Nechci tomu verit ale podobne jako autorovi se mi honi hlavou otazky. Jinak by tento blog nepsal

0 0
možnosti

J77i78ř18í 41K30v40ě43š

11. 3. 2017 23:50

Teorie o tom, že se žádný útok nestal a není ani žádné zranění je jenom variace na "způsobila si to sama, protože potřebovala výmluvu, aby si mohla odpočinout od tenisu." Čili evidentní nesmysl bez jakékoliv logiky. Lidi rádi věří různým nesmyslům, často proto, že si ani neověří základní informace, jako třeba že v domě žádné kamery nebyly.

Jinak jediná otázka, která se mi v souvislosti s tímto honí hlavou, je "proč lidi občas nepoužijou mozek, bylo by nám tu všem líp."

2 0
možnosti